maandag 17 januari 2011

Playstation 2 + games

Playstation 2 + games Hoi, ik verkoop mijn originele playstation 2 om een playstation 3 te betalen.Hij is in perfecte staat; alle kabels, memory card van 8 MB, alleen heb ik geen controller om mee te verkopen.Met andere woorden, de playstation werkt perfect ;).Hierbij verkoop ik ook een paar originele games, ze hebben allemaal hun boekje nog:- Fifa 2005- Fifa 06 (plastiekje van het doosje is een beetje beschadigd)- Dragonball Z Budokai 1 - Dragonball Z Budokai 2- Dragonball Z Budokai 3- Dragonball Z SuperBudokai- Kingdom Hearts- Tekken 4 (plastiekje van het doosje is een beetje beschadigd)- Tekken 5Ze werken allemaal perfect.!!!Voor de Playstation 2 apart vraag ik: 50¤ (kan nog onderhandeld worden) PS2+Memory Card 8MB+alle kabels.    GEEN CONTROLLER!Voor de games apart vraag ik 10 ¤ per spel.Voor alles te samen vraag ik 90¤Bel mij, SMS mij, of stuur een mailtje naar arno.coorevits@hotmail.com
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten