maandag 21 maart 2011

[psx] vagrant story - pal - perfecte staat

[psx] vagrant story - pal - perfecte staat Ik verkoop bij deze het spel "Vagrant Story" voor de playstation 1. Dit spel komt uit mijn eigen privé collectie en is in uitmuntende staat.Het betreft de PAL versie, Engels en Nederlands zijn de talen van het spel en handleiding. Boekje is in perfecte staat, Doosje is in perfecte staat en ook de CD zelf is in perfecte staat. Ik ben er bijna zeker van dat het spel onbespeeld is, er zit zelfs geen miniem krabbetje in.Nu, ik ken de waarde van dit spel in deze toestand. Funbieders zullen genegeerd worden. Betalen kan via Bankoverschrijving of u kan dit spel bij mij afhalen en cash betalen.Indien nog vragen SMS me gerust. AUB niet bellen.Pour tout vos questions en Francais, contacter moi.----DIT IS EEN ORIGINEEL ARTIKEL!!!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten